Par eiro ieviešanas jautājumiem informēs sabiedriskajos medijos

Par eiro ieviešanas jautājumiem informēs sabiedriskajos medijos

Ceturtdien, 3. janvārī, valdība lēma par finansējuma piešķiršanu informatīvi analītisku sižetu veidošanai Latvijas sabiedriskajos medijos, lai informētu sabiedrību par jautājumiem, kas saistīti ar eiro ieviešanu Latvijā. Uzsākot aktīvu komunikāciju par eiro ieviešanas jautājumiem, jau janvārī Latvijas Televīzija (LTV) un Latvijas Radio (LR) informēs iedzīvotājus par eiro ieviešanas pieredzi citās eirozonas valstīs un par eiro ieviešanas sagatavošanās procesu Latvijā.

LTV1 demonstrēs dokumentālās videofilmas par Slovākijas un Igaunijas pieredzi, pievienojoties eirozonai, kā arī stāstīs par Lietuvas un Polijas plāniem ieviest eiro tuvākajā nākotnē. Paredzēta arī informatīvi izglītojoša videofilma par vienotās Eiropas valūtas vēsturi, attīstību, piedzīvotajām grūtībām, iedzīvotāju atbalstu, eirozonas valstu kopējo finanšu atbildību, problēmām un risinājumiem šodien. Viedokļi par un pret eiro tiks apskatīti divu LTV1 analītisko raidījumu „100. panta preses klubs” un „Sastrēgumstunda” speciālizlaidumos.

LR1 un LR4 būs reportāžas no Slovēnijas un Igaunijas, kuras ir pēdējās divas valstis, kas ieviesušas eiro. LR1 sižetu sērija programmā „Labrīt” gada garumā sekos līdzi viena Latvijas uzņēmēja gatavošanās procesam eiro ieviešanai, līdzīgi arī LR4 analītisko raidījumu ietvaros būs dzirdami sižeti par to, kā eiro ieviešanai gatavojas Latvijas uzņēmēji un iedzīvotāji. Savukārt LR2 būs dzirdami īsi ziņu izlaidumi par eiro ieviešanas Latvijā aktuālajiem jautājumiem.

Informatīvo raidījumu izveidošanai piešķirti 30 tūkstoši latu. Kā ziņots iepriekš, eiro ieviešanas komunikācijas kampaņas intensīvais periods sāksies šā gada maijā un ilgs līdz eiro ieviešanas dienai 2014. gada 1. janvārī, organizējot publiskos pasākumus, veidojot informatīvos materiālus, nosūtot informatīvos sūtījumus uz mājsaimniecībām pa pastu un veicot citas aktivitātes.