Latvenergo sola mērķtiecīgi informēt par gaidāmajām izmaiņām

Uzņēmums «Latvenergo» šonedēļ uzsācis aktīvu klientu informēšanas pasākumu kopumu saistība ar elektroenerģijas tirgus atvēršanu un gaidāmajām izmaiņām. Uzņēmumā norāda, ka ik dienu tiek izsūtītas tūkstošiem informatīvu vēstuļu, notiek informatīva kampaņa televīzijā, bet nākamnedēļ tā plānota arī žurnālos un internetā, raksta Apollo.lv.

«Latvenergo» pārstāve Sandra Vējiņa norāda, ka līdz ar Elektroenerģijas tirgu regulējošo valdības noteikumu pieņemšanu janvāra otrajā pusē, «Latvenergo» ir uzsācis jau iepriekš racionāli plānoto aktivitāšu izpildi, lai ikviena mājsaimniecība informāciju saņemtu laikus un savu izvēli darītu uzņēmumam zināmu līdz 15.martam.

Ik dienu tiek izsūtīti 25-30 tūkstoši piedāvājumu, tādēļ jau nākamnedēļ mājsaimniecības gan Vidzemē, gan Latgalē, Zemgalē, Kurzemē un Rīgā saņems skaidrojumu par elektroenerģijas tirgu, uzņēmuma piedāvātās «Elektrum» produktu līniju un konkrētās mājsaimniecības patēriņa struktūrai piemērotāko piedāvājumu.

Klientu pašapkalpošanās portālā www.e-latvenergo.lv ikvienam klientam ir dota iespēja ar produktu kalkulatora palīdzību salīdzināt piedāvājumus un izvēlēties sev izdevīgāko. Ja tas ir izdarīts – turpat portālā klients var savu izvēli arī apstiprināt.

Pa pastu nosūtītajā aploksnē ar «Elektrum Universālā» produkta piedāvājumu ietilpst – piedāvājuma vēstule, informācija par citiem produktiem, līgums, buklets par elektroenerģijas tirgu un Izlīdzināto maksājumu.

«Latvenergo» atgādina, ka ka līgums ir pievienots informatīvos nolūkos un klientam nekas nav jāparaksta un jāsūta atpakaļ. Ja klients ir apmierināts ar piedāvājumu, tad maijā, izmantojot piedāvājumā nosūtīto maksājumu kartiņu, veic maksājumu par patērēto elektroenerģiju, tādējādi apstiprinot savu izvēli.

«Elektrum Izdevīgais 200 +» un «Izdevīgais 600+» produktu piedāvājumā ietilpst – piedāvājuma vēstule, līgums un buklets par elektroenerģijas tirgu. Savu izvēli klients var apstiprināt portālā www.e-latvenergo.lv, rakstot e-pastu klientu.serviss@latvenergo.lv, sūtot SMS vai zvanot uz AS «Latvenergo» bezmaksas klientu servisa numuru 80 200400. Šos piedāvājumus klienti saņems savā e-pastā vai pa pastu.

Lai klienti būtu zinoši un varētu izvēlēties savai elektroenerģijas patēriņa struktūrai piemērotāki piedāvājumu, šobrīd televīzijā, avīzēs , žurnālos un internetā notiek informatīva kampaņa. AS «Latvenergo» mērķtiecīgi sniedz informāciju, lai klienti zinātu par savām iespējām izvēlēties un kā to vienkārši izdarīt, uzsver Vējiņa.

Mājsaimniecībām, kuras neizdarīs izvēli līdz 15.martam un par to nepaziņos elektroenerģijas tirgotājam, automātiski tiks piemērots t. s. universālais pakalpojums, kura cena noteikta tirgus cenai atbilstošā līmenī un paliks nemainīga 12 mēnešus.