Jauna aģentūra palīdzēs farmācijas kompānijām efektīvi sasniegt nozares speciālistus

Jauna aģentūra palīdzēs farmācijas kompānijām efektīvi sasniegt nozares speciālistus

Lai palīdzētu farmācijas kompānijām izglītot un informēt medicīnas speciālistus, kā arī radīt uzticamas attiecības, darbu Latvijā sākusi e-mārketinga aģentūra »Pears Health Cyber», portālu «Apollo» informēja SIA «Pears Health Cyber» Projektu vadītāja Inga Jirgensone.

Kompānija ir daļa no aģentūru tīkla, kas jau vairāk nekā 12 gadus veiksmīgi darbojas Eiropā. Tās pieredze farmācijas nozares mārketingā, zināšanas par veselības aprūpes speciālistu vajadzībām un paradumiem, augsta līmeņa informācijas tehnoloģijas un interneta vides platformas, interaktīva komunikācija, ļauj sniegt farmācijas kompānijām iespēju sasniegt izvirzītos mērķus un uzdevumus daudz efektīvāk.

»Pears Health Cyber» pieredze pierādījusi, ka ilgtermiņa komunikācija maina profesionāļu attieksmi pret veselības un farmācijas jomās sniegto informāciju un tās pasniegšanas veidu.

«Kompānija jau vairākus gadus seko līdzi farmācijas tirgus attīstībai un tendencēm Baltijas valstīs un uzskata ka šis reģions ir ļoti interesants un, ņemot vērā dažādās veselības nozares efektivizācijas programmas, kuru īstenošanai tiek izmantoti informācijas un komunikācijas tehnoloģiju līdzekļi, patlanban ir īstais brīdis aktivizēt e-komunikāciju starp farmācijas kompānijām un veselības aprūpes speciālistiem,» akcentē aģentūras Globālā Mārketinga vadītāja Vendula Machackova.

Aģentūra arī kalpo kā neitrāls tilts starp nozares biznesu un profesionāļiem, par ko Latvijas publiskajā telpā jau vairākkārt paustas bažas. Farmācijas kompānijām vairs nav jārīko izbraukumu semināri vai kā citādi jāveido pieeja medicīnas personālam, lai informētu viņus par jaunākajiem sasniegumiem un ārstēšanas iespējām, kas varētu ietekmēt to tēlu un radīt neizpratni sabiedrībā. Tā vietā »Pears Health Cyber» piedāvā ērti lietojamu elektronisko risinājumu, kas individuāli pielāgots attiecīgās kompānijas vajadzībām un informācijas saņēmējiem.

Farmācijas nozare Latvijā ir viena no retajām, kas vēl tikai sāk apgūt un novērtēt e-komunikācijas kanālu sniegtās iespējas. Kā atzīst nozares darbinieki, šādu kanālu izmantošanu galvenokārt kavē nepilnvērtīgās zināšanas, ierastās tradīcijas, gan nepilnvērtīga informācija par ieguldīto līdzekļu atdevi, kā arī e-komunikācijas pieredzes trūkums, kaut arī e-veselība un tajā integrēta nozares komunikācija ir viens no Veselības ministrijas izvirzītajiem mērķiem.

Kā norāda Machackova, aģentūrai »Pears Health Cyber» sākot darbību Latvijā, jau iegūtas pozitīvas atsauksmes elektroniska komunikācijas kanāla ieviešanai no Latvijas Ginekologu un dzemdību speciālistu asociācijas, kā arī no Latvijas Neirologu biedrības un Latvijas Kardiologu biedrības.

«Pienācis pēdējais laiks Latvijas medicīnai sākt izmantot visas tās elektroniskās saziņas iespējas, ko piedāvā modernās tehnoloģijas. Jau tagad iespējams operācijas veikt attālināti, vai arī to laikā konsultēties ar ārzemju kolēģiem. Šāds komunikācijas risinājums ir tikai nākamais loģiskais solis attīstībā, jo ir ērts un ļauj vienlaikus ietaupīt laiku,» stāsta Latvijas Kardioloģijas centra vadītājs Andrejs Ērglis.