McDonald’s laiž klajā savu pirmo apģērbu līniju

Ātrās ēdināšanas ķēde “McDonald’s” laidusi klajā savu pirmo apģērbu līniju, vēsta ārvalstu mediji.

Kolekcija, kas šonedēļ atklāta Zviedrijā, ir pirmais uzņēmuma mēģinājums pievērsties apģērbu līnijas radīšanai un par apģērbu galveno simboliku izvēlēts leģendārais hamburgers uz balta fona.

Kolekcijas sastāvā ir apģērbi, kas apdrukāti ar hamburgera attēliem un to vidū ir gan sieviešu, gan vīriešu un arīdzen mājdzīvnieku apģērbi. Drīzumā kolekcijai pievienosies arī lietusmēteļi, palagi, gumijas zābaki un tapetes ar hamburgera apdruku.

Jaunā apģērbu līnija tika prezentētā modes skatē Stokholmā, kurā ar kolekciju tika iepazīstināta plašāka sabiedrība:”Mēs esam lepni par Big Mac – populārāko hamburgeru Zviedrijā un pasaulē. Ik gadu tiek pārdoti miljoniem Big Mac un tam ir daudz fanu. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc esam izvēlējušies pārdot Big Mac produktus vienīgi mūsu pašu interneta veikalā,” sacīja viens no zīmola pārstāvjiem.

Zināms, ka viens apģērbu komplekts ar “McDonald’s” apdruku izmaksās 495 Zviedrijas kronas.