Tirgus pētījums palīdz uzņēmumam noteikt organizācijas stratēģisko virzību

Ikviena uzņēmuma interesēs ir attīstīties pēc iespējas straujāk un efektīvāk, taču, lai zinātu, kurā virzienā iet, nepieciešams veikt tirgus pētījumu. Tirgus pētījums palīdz apkopot aktuālāko informāciju un analīzi par tirgiem, kuros uzņēmums darbojas vai kuros plāno sākt darbību. Tirgus izpēte ir sistemātisks informācijas vākšanas, analīzes un interpretācijas process. Tirgus izpēti var veikt, lai iepazītu potenciālo tirgu, patērētājus, konkurentus un nozari kopumā.

Pateicoties tirgus izpētei, uzņēmumiem ir daudz vieglāk pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus, no kuriem tālāk atkarīga uzņēmuma nākotne un attīstība. Sabiedriskās domes un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus, gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.

“Var droši apgalvot, ka tirgus izpēte joprojām ir viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot produkta un pakalpojuma pieprasījumu, klientu attieksmi, kā arī rast atbildes uz daudziem citiem svarīgiem jautājumiem. Tas ir neatņemams biznesa attīstības pamats,” uzsver SDTIC.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Publicitātes materiāls