Tirgus izpēte palīdz uzlabot stratēģiskās plānošanas kvalitāti

Šajā laikā, kad liela daļa uzņēmumu ir spiesti pielāgoties attālinātajai komunikācijai ar klientiem un pārorientēties, arvien svarīgāka kļūst tirgus izpēte. Tā ir iespēja uzzināt, kā mainījušās klientu vēlmes, tirgus tendences, konkurentu piedāvājums u.tml. Tirgus izpēte šobrīd ir svarīgāka kā jebkad iepriekš, uzsver Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC).

“Ikvienam uzņēmumam šobrīd svarīga ir attīstība, bet, lai to nodrošinātu, ir jāņem vērā arī tirgus novēršana, tai skaitā jāpievēršas konkurentu analīzei, tirgus analīzei, klientu izzināšanai. Uzņēmējiem jāpatur prātā, ka patērētāju vēlmes un vajadzības ir visu uzņēmēju darbības izejas punkts,” norāda SDTIC.

Tirgus izpētes pakalpojumi kļūst arvien pieprasītāki nozarēs, kurās ir liela konkurence, jo ikviena organizācija vēlas gūt panākumus.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete