Tirgus izpēte – neatņemams solis jauna produkta ieviešanā

Produktu virzīšana nereti vien ir liels izaicinājums, jo saistībā ar to nepārtraukti nākas atbildēt uz vairākiem jautājumiem, proti, kādi produkti tiks piedāvāti, kā šos produktus atšķirt no konkurentu piedāvājuma, kādas ir to izredzes tirgū, kādi būs to pārdošanas veicināšanas rīki u.tml. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) uzsver – pirms produkta ieviešanas neatņemams solis ir tirgus izpēte.

Lai uzzinātu, vai produkts būs dzīvotspējīgs, ikvienam uzņēmumam nepieciešams tirgus pētījums, tai skaitā nozares izpēte, noskaidrot eksporta potenciālu, tirgus piesātinātības līmeni ar tādiem pašiem vai līdzīgiem produktiem, iepazīties ar konkurentu raksturojumu un darbības metodēm. Šie ir jautājumi, uz kuriem jums jārod atbildes, ja vēlaties, lai jūs savu produktu nākotnē spētu veiksmīgi pārdot.

“Tirgus izpēte ir nozīmīgs posms lēmuma pieņemšanā, it īpaši, ja runājam par jaunu produktu palaišanu tirgū. Pētījums palīdzēs saprast, vai produkts būs finansiāli dzīvotspējīgs,” norāda SDTIC.

Tikai pēc tirgus izpētes var turpināt ar mārketinga plānu, noteikt cenu, izvēlēties produktu pārdošanas izvietojumu un veidu, kā tas tiks virzīts tirgū.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem >>> http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Publicitātes materiāls