Tirgus izpēte – iespēja izvērtēt uzņēmumu un analizēt tā tālākas attīstības iespējas

Tirgus jēdziens ir ļoti nozīmīgs arī mārketinga jomā, taču bieži vien uzņēmuma mārketinga līmenis neatbilst pieņemtajām prasībām un tas var izraisīt mazus pārdošanas apjomus. Tāpēc ir nepieciešams veikt analītisko darbu un izpētīt mārketinga tirgu. Lai piesaistītu klientus un sniegtu tiem vēlamo, svarīga ir tirgus izpēte, kas atbild uz svarīgiem jautājumiem, tai skaitā dod iespēju iegūt kvalitatīvu informāciju ar tirgu saistīto problēmu identificēšanu un risināšanu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus, gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.

“Tirgus izpēte ļauj saprast, kā prezentēt jaunus produktus potenciālajiem klientiem. Tas ļauj koncentrēties uz individuālajām īpašībām, vienlaikus uzlabojot produktu un reklamējot to tirgū. Produktu un pakalpojumu tirgus mārketinga pētījumi sniedz informāciju par to, kādas jaunas pircēja iespējas piedāvā jaunus produktus vai izmaiņas esošajos,” norāda SDTIC.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete