SDTIC: Zīmola pozicionēšanas izvēle ir viens no vissvarīgākajiem lēmumiem

Ikviena uzņēmuma interesēs ir tas, lai uzņēmuma zīmols būtu atšķirīgs un unikāls, jo tas padarīs to
redzamu noteiktajā biznesa nišā, tāpēc arvien vairāk biznesmeņu domā par sava zīmola attīstīšanu un
to, kā palielināt savu konkurētspēju un pievilcību klientu acīs. Zīmola pozicionēšana ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem, kas katram uzņēmumam ir jāpaveic, un to palīdz veikt zīmola novērtēšana.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā norāda – zīmola pozicionēšanas izvēle ir viens no vissvarīgākajiem lēmumiem, ko ikviens uzņēmums var pieņemt. Ja to neizdarīsiet jūs, priekšstatu par jūsu zīmolu izveidos citi un tas var nelīdzināties tam, kā to redzat un vēlas, lai redz citi.

Zīmola pozicionēšanu vislabāk var palīdzēt izvēlēties zīmola novērtēšanas pētījums – tas palīdzēs noskaidrot, ko uzņēmumam nepieciešams mainīt, lai pilnveidotu savu ilgtermiņa attīstību.

Uzņēmumiem ir ļoti svarīgi noskaidrot arī klientu domas, lai pozicionētu savu uzņēmumu un izdarītu to pareizi. Pozicionēšanas mērķis ir uzsvērt uzņēmumam piederošās unikālās īpašības, kas to atšķir no citiem. Svarīgi, lai ieraugot jūsu zīmolu, klienti domātu par noteiktām vērtībām, piemēram, kvalitāte, dabīgs produkts, garša utt.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Publicitātes materiāls