Produktu testēšana – iespējama uzlabot jauno produktu pieprasījumu

Veiksmīga ražošanas organizācija ir tikai daļa no uzņēmuma konkurētspēju noteicošiem faktoriem – liela nozīme ir arī tam, vai produkts būs pieprasīts un kā to padarīt klientiem tīkamu. Uzņēmējiem attiecībā uz produktu ir jāpieņem daudz lēmumu, tai skaitā par produkta dizainu, cenu, tirdzniecības vietu u.tml. Tieši produktu testēšana var palīdzēt atrast koncepciju, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un rezonē ar auditoriju.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) palīdzēs uzņēmumiem uzzināt reālu viedokli, kas ļaus secināt, kā uzlabot savu piedāvājumu, atbilstoši atsauksmēm. Produktu testi ir ne tikai veids, kā sabiedrību iepazīstināt ar savām precēm un produktiem, bet arī noskaidrot, kā uzlabot savu piedāvājumu.

SDTIC norāda – ar produktu testēšanu tiek pārbaudīti būtiski aspekti attiecībā uz produkta uztveri, lietošanu un akceptēšanu. Produktu testēšanas gaitā ir iespēja uzzināt gan attieksmi pret produkta dizainu, gūt izpratni par produktu lietošanu, noskaidrot vēlamo tirgus cenu, uzzināt piemērotākās tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietas, kā arī noskaidrot nepieciešamās izmaiņas esošam produktam.

Produktu testēšana palīdzēs rast atbildes uz tādiem jautājumiem kā – kāpēc jaunieviestais produkts tirgū negūst panākumus un ko darīt, lai to pilnveidotu?

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Publicitātes materiāls