Nacionālo zīmolu reitingā Latvija 30. vietā

Kā informē ”Bloom Consulting”, Latvija starptautiskajā nacionālo zīmolu reitingā tūrisma nozarē ir 30. vietā starp Eiropas valstīm. ”Bloom Consulting” ir uzņēmums, kas vērtē valstu zīmolu pozicionēšanu un biznesa stratēģiju. Šis uzņēmums atrodas Madridē.

”Bloom Consulting” vērtē valstu ekonomisko stāvokli tirdzniecības un tūrisma jomā, lai redzētu, vai valsts liekas pievilcīga tiešajām ārvalstu investīcijām un tūristiem. Pirmo reizi globālais reitings iekļāva arī novērtējumu pēc interneta meklētājos ievadītajiem atslēgas vārdiem.

Šogad Latvija tūrisma reitingā starp Eiropas valstīm ieņem 30. vietu, piecas vietas zem Igaunijas (25. vieta), bet divas vietas virs Lietuvas (32. vieta). Meklējot informāciju par Latviju, potenciālie tūristi visvairāk izmantoja šādus atslēgvārdus: ”vēsturiskais mantojums”, ”naktsdzīve”, ”labklājība”.

Savukārt tirdzniecības jomā Latvija starp Baltijas valstīm atrodas viszemākajā vietā – tā ir 33. vieta. Lietuva ieņem 30. vietu, bet Igaunija – 32. vietu. Potenciālie investori, meklējot informāciju par Latviju, visvairāk izmantoja šādus atslēgvārdus: ”dzīves dārdzība”, ”ekonomikas izaugsme” un ”korupcijas līmenis”.

Eiropas valstu starpā tūrisma jomā visaugstāko pozīciju ieņem Spānija, savukārt tirdzniecības jomā – Lielbritānija.

Kā vēstī ”Bloom Consulting” izplatītais paziņojums, 70% tūristu meklē informāciju par galamērķi internetā. Uzņēmums arī saka, ka vairāk nekā 58% investoru veic investīciju riska novērtējumu ar interneta palīdzību.

BNA Latvia