Liepājas ostai joprojām nozīmīga vieta tranzīta koridorā austrumi – rietumi

Liepājas ostai joprojām nozīmīga vieta tranzīta koridorā austrumi - rietumi

Četras dienas aprīļa nogalē Liepājas speciālā ekonomiskā zona (SEZ)
piedalījās starptautiskā transporta un loģistikas nozares izstādē un
konferencē – „Trans Russia 2012” Maskavā, Krievijā.

Izstādes pulcēja lielākos kravu pārvadātājus, transporta un loģistikas nozares speciālistus. Izstādes laikā notika arī vairākas divpusējās tikšanās. Liepājas SEZ pārvalde piedalījās kopējā Latvijas delegācijas sastāvā.

Maskavas konference un izstāde ir viens no saturīgākajiem transporta forumiem. Kā pastāstīja Liepājas SEZ Investīciju un mārketinga nodaļas vadītājs Ivo Koliņš, interese par Liepājas ostu ir liela, turklāt transporta nozare ir atguvusies no krīzes, uz ko norāda gan nozares darbības rādītāji, gan transporta un loģistikas nozares uzņēmumu aktivitātes pieaugums, kas bija uzskatāmi redzams minētā foruma laikā.

Izstādē piedalījās 32 valstu pārstāvji un bija pārstāvēti kravu pārvadātāji, ekspeditori, dzelzceļu operatori, ostas un kravu termināli, kravu pārvadāšanas un apstrādes aprīkojumu ražotāji, muitas brokeri un apdrošināšanas kompānijas.

No Liepājas ostas uzņēmumiem izstādē piedalījās divas kompānijas – LSEZ SIA „Terrabalt” un LSEZ AS „Liepājas osta LM”.

„Liepājas ostai ir nozīmīga vieta tranzīta koridorā austrumi-rietumi, kas varētu nodrošināt arī nākotnē stabilu kravu plūsmu”, atzīst Liepājas SEZ Investīciju un mārketinga daļas vadītājs Ivo Koliņš, atgriežoties no izstādes Maskavā.

Starptautiskajās transporta un loģistikas izstādēs neviens nemēģinot atrast ko pilnīgu jaunu, bet esot svarīgi atkal un atkal par sevi atgādināt un spodrināt vai atjaunot sadarbību, raksta NRA.lv.

Liepājas SEZ līdzdalību Starptautiskajā transporta un loģistikas izstādē – „Trans Russia 2012”, kas notika Maskavā, Krievijā no 24.- 27. aprīlim, atbalstīja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra ES struktūrfondu projekta „Uzņēmējdarbības un inovācijas„ programmas „Ārējo tirgus apgūšana- ārējais mārketings” ietvaros.