Lai veicinātu interesi par Latviju, tīklā “Facebook” izveidota valsts tūrisma sadaļa

Lai veicinātu interesi par Latvijas tūrisma piedāvājumu un palielinātu nacionālā tūrisma portāla www.latvia.travel apmeklētāju skaitu, populārajā sociālajā tīklā www.facebook.com radīta tūrisma sadaļa, informē Tūrisma attīstības valsts aģentūrā (TAVA).

Tūrisma sadaļa „Travel in Latvia” iekļauta Latvijas Valsts profilā„If You Like Latvia, Latvia Likes You”, ar savu atraisīto pasniegšanas stilu un tehnisko risinājumu harmoniski papildinot to.

Jaunajā šķirklī tiek ievietoti informatīvi teksti un infografika, fotogrāfijas un videomateriāli. Par tūrisma sadaļas daudzveidīgo saturu gādā Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar SIA „Digibrand”, kas kļuvusi par uzvarētāju iepriekš izsludinātajā konkursā.

Tūrisma sadaļa “Travel in Latvia”, tāpat kā pats profils„If You Like Latvia, Latvia Likes You” pirmām kārtām paredzēta ārvalstniekiem, taču daudz uzmanības vērta un noderīga tajā atradīs arī vietējie iedzīvotāji.

TAVA tūrisma mārketinga vecākā eksperte Madara Brūvere uzsver: „Profils „If You Like Latvia, Latvia Likes You” populārajā sociālajā tīklā „Facebook” iemantojis interesi tālu pasaulē. Izveidojot īpašu sadaļu, kas veltīta tūrismam, pavērusies iespēja ne tikai vēstīt, ka ir tāda skaista zeme Latvija un tajā ir daudz saistoša, bet arī rosināt apmeklētāju interesi konkrētākā virzienā – uz piedāvājumu mūsu valsti apciemot un iespējām, ko pie mums darīt.”

Profils balstīts uz sešiem produktu groziem – Kultūra, Daba, Gastronomija, Aktīvā atpūta, Spa un Pilsētvide -, kas apvienoti lielā digitālajā kartē. Šāds tehniskais risinājums profilam Facebook.com valsts tūrisma sadaļai praktizēts pirmo reizi, un TAVA lepojas ar sasniegto rezultātu.

Plānots, ka, sākot no sadaļas izveidošanas šā gada jūlijā līdz nākamā gada maija beigām, ik nedēļu tūrisma šķirklī regulāri tiek sagatavoti jauni vēstījumi par Latvijastūrisma piedāvājumu. Pastāvīga uzmanība tiks veltīta kultūras, sportapasākumiem un citiem notikumiem, kas var saistīt tūristu interesi. Protams, tiks nodrošināta arī komunikācija ar profila lietotājiem. Laiku pa laikam iecerēts rīkot mikrokampaņas ar nelielu, bet jauku balvu fondu.

Pēc TAVA aplēsēm, publikācijām jaunizveidotajā sadaļā vajadzētu sasniegt 20 tūkstoš apmeklējumu mēnesī, un,pateicoties jaunajai tūrisma sadaļai „Travel in Latvia”, pieciem procentiem no nacionālā portāla www.latvia.travel apmeklētāju skaita būtu jānāk tieši no sadaļas „Facebook” Latvijas profila.

Šobrīd TAVA izveidots konts„EnjoyLatvia” arī sociālajā medijā „Instagram”. Paredzēts, ka tajā ik mēnesi tiks publicētas 10 fotogrāfijas ar Latvijas skaistākajām apskates vietām, tūrisma objektiem u.c.Fotogrāfijas iespējams papildināt jebkuram „Instagram” lietotājam, pievienojot tās attiecīgi ar kādu no produktu grozu marķējumiem. Latvijas Tūrisma popularizēšanai izvēlēti tādi marķējumi kā #CultureLatvia, #NatureLatvia, #WellnessLatvia, #ActiveLatvia, #TasteLatvia, #CitylifeLatvia.

Jaunā tūrisma sadaļa un konts izveidots ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.