5 labākās mārketinga stratēģijas tiešsaistes uzņēmumiem

Mārketings ir mūsdienu uzņēmējdarbības vadības stūrakmens. Ikviens, kas darbojas bez reklāmas, īsāku vai garāku laiku būs pakļauts konkurencei. Tas attiecas gan uz tiešsaistes, gan bezsaistes uzņēmumiem, kas ir saistīti ar vietējo tirgu. Šī iemesla dēļ uzņēmēji regulāri iepazīstas ar mārketinga nodaļas jaunākajām tendencēm.

Daži no tiem ir izturējuši laika pārbaudi. Tie ir aiz atlaižu akcijām, spēlējot uzņēmumiem, lai iegūtu vairāk klientu. Ja aplūkojat visas kādas īpašo piedāvājumu stratēģijas, atradīsiet neticami daudz interesantu pasākumu savam uzņēmumam. Protams, tie ir jālieto piesardzīgi. Ne katra stratēģija ir piemērota katram uzņēmumam. Tas ir atkarīgs no klientiem.

Nepieredzējuši uzņēmēji koncentrējas tikai uz peļņas palielināšanu. Viņi maz uzmanības pievērš klientu vajadzībām. Tā rezultātā viņi neņem vērā klientu vēlmes un iznieko daudz potenciāla. Tajā pašā laikā šāda uzvedība nepapildina uzņēmuma nopietnību. Mūsdienās klientiem ir nepieciešams daudz vairāk. Ambiciozi priekšnieki uzzinās, kā 21. gadsimtā potenciālie klienti kļūst par pircējiem, izmantojot šādas 5 labākās mārketinga stratēģijas.

1. ietver individualitāti

Katrs klients ir unikāls. Tas pats attiecas arī uz potenciālajiem klientiem. Neviens nevēlas justies kā skaitlis. Viņi vēlas saņemt piedāvājumus, kas ir pielāgoti viņu vajadzībām un apmierina viņu vajadzības. Tāpēc uzņēmumi savas digitālās klātbūtnes izstrādes procesā ņem vērā klientu iepirkšanās paradumus un vēlmes.

Protams, tie neaptver visas klientu vēlmes. Tomēr tie sasniedz lielāko daļu potenciālo un esošo klientu. Tas darbojas, izmantojot jaunāko programmatūru un tehnoloģijas. Iepazīstoties ar jaunākajām tehnoloģiju ziņām, var secināt, cik aizrautīgi klienti interesējas par tehnoloģiskajām inovācijām. Ja viņi jūtas tieši uzrunāti ar personīgo reklāmu, tas stiprina viņu emocionālo saikni ar uzņēmumu.

Šī intensifikācija, savukārt, palielina klientu tieksmi pirkt. Tomēr to var panākt tikai ar atbilstošiem rīkiem, kas nosaka klientu intereses un sērfošanas paradumus. Protams, arī aptaujas ir laipni gaidītas. Šeit klienti balso par iespējamiem jauninājumiem un tieši vai netieši izsaka savas vajadzības.

2. kopīgs balsojums par jauniem produktiem

Klienti ir ļoti apmierināti, ka var piedalīties izstrādes procesā. Tāpēc lielie ražotāji ir pārstāvēti sociālajos plašsaziņas līdzekļos. Viņi informē savus sekotājus par gaidāmajiem produktu uzlabojumiem. Klienti balso tieši par produktu klāstu un īpašībām. Tas sagādā lielu prieku un padara uzņēmumu jūtamāku.

Patiesībā daudziem klientiem ir vismaz viens profils kādā no sociālo mediju platformām. Uzņēmējiem ir ieteicams iepriekš izlasīt un iekļaut sociālo mediju statistiku. Daži uzņēmumi paļaujas uz Facebook. Citiem daudz piemērotāki ir YouTube, Twitter un Instagram. Galu galā tas ir atkarīgs no produktiem un vispārējās komunikācijas ar klientiem.
Kad sociālajos plašsaziņas līdzekļos ir pieejama attiecīgā platforma, to var izmantot dažādiem reklāmas veidiem. Uzņēmumi dod priekšroku audiovizuālajām reklāmām. Viņi veido emocionālus videoklipus, kuros izskaidro produktu un informē par tā priekšrocībām. Izmantojot komentāru funkciju, ieinteresētās personas un esošie klienti var reaģēt uz jauninājumiem. Šādā veidā uzņēmums automātiski saņem atsauksmes par jaunā produkta popularitāti.

3. piedāvā bezmaksas dāvanas

Klienti bieži vien paliek lojāli uzņēmumam daudzus gadus pēc pirkuma veikšanas. Iegādājoties produktus, viņi iesaka pakalpojumu un sortimentu citiem un sazinās ar pašu uzņēmumu. Neliela dāvana kā pateicība par lojalitāti labi patīk visiem klientiem.

Bezmaksas dāvanas ir ļoti populāras. Viņi sniedz klientam pateicības zīmi. Tas stiprina saikni starp uzņēmumu un klientu. Pasūtījumam var pievienot arī pateicības dāvanu. Daži uzņēmumi arī dāvina nelielus produktus savu klientu dzimšanas dienās.

Bezmaksas dāvanas nedrīkst būt saistītas ar saistībām. Turklāt tie nedrīkst būt zemāki. Tas nenozīmē, ka var apsvērt tikai dārgu dāvanu. Tikpat apsveicams ir arī elegants biross ar uzņēmuma logotipu vai klienta vārdu.

4. konkursa rakstura sacensības

Totalizatori ir bijuši kopš seniem laikiem. Bieži vien tie kalpo vienam mērķim – vākt personas datus un saņemt atļauju sūtīt reklāmu. Mūsdienās klienti to redz cauri. Tāpēc viņi atturas no dalības loterijās. Panākumu rādītājs jebkurā gadījumā ir zems.

Daudz labāka ir loterija ar konkurētspējīgu raksturu. Spēlētāji savā starpā izspēlē aizvada dueli. Balvu iegūst tas, kurš spēli pabeidz visātrāk vai iegūst vislielāko punktu skaitu. Klientiem patīk šādas spēles. Tāpēc uzņēmumi prioritāri piedāvā viņiem šādas konkurētspējīgas spēles:

• Mīklas
• 4 uzvaras
• Mahjong
• Krustvārdu mīkla
• Prasmju spēles
• Click-Games
• Laika vadības spēles

Šīs spēles ir ātri kustīgas un piemērotas ikdienas lietošanai. Tās darbojas bez ilgstošas lietošanas instrukcijas lasīšanas. Dalība nav obligāta. Turklāt par to nav jāmaksā. Starp citu: Ziemassvētku laikā uzņēmumi izstrādā digitālos kalendārus ar integrētām ikdienas balvām. Tie var būt kuponi, bezskaidras naudas balvas vai programmatūra.

Ieteikumiem arī jābūt vērtīgiem! Uzņēmumi atmaksā daļu no summas klientiem, kas tos iesaka. Ja draugs reģistrējas pēc ieteikuma un veic pirkumu, daļu naudas saņem atpakaļ ieteikuma sniedzējs. Daži pircējam dāvina arī dāvanu.

5. ērta atgriešanas apstrāde

Ņemot vērā milzīgo līdzīgu veikalu skaitu, pircēji saskaras ar izaicinājumu. Galu galā viņi mazāk izvēlas, pamatojoties uz piedāvāto preču klāstu. Daudz svarīgāks ir klientu atbalsts un vietnes noformējums. Tie, kas izmanto apmaiņas vai atgriešanas iespēju, šad un tad sagaida vēl labāku servisu.

Atgriešanas izmaksas. Tāpēc uzņēmumi ļauj saviem klientiem atgriezt preces bez maksas. Tas attiecas ne tikai uz bojātiem produktiem. Ja viņi nav apmierināti, viņiem ir arī iespēja atgriezt preces bez maksas. Tas ir iespējams gan ar printeri, gan bez tā. Atkarībā no piegādātāja ir pat iespējams, ka preces var saņemt pie viņa. Tas ļauj ietaupīt garus braucienus uz filiāli.

Uzņēmumiem ar pagarinātām atgriešanas tiesībām ir vēl viena priekšrocība. Daudzās no tām vairs netiek nodrošinātas 14 dienu atteikuma tiesības. Tie pagarina atgriešanas periodu līdz četrām nedēļām. Dažos veikalos preces var atgriezt pēc pusgada. Šajā laikā klienti var rūpīgi izmēģināt produktus. Tomēr šis variants slēpj lielas briesmas. Tāpēc sistēma ir ieteicama tikai uzņēmumiem ar pastāvīgi augstiem ieņēmumiem.

Citas stratēģijas, lai iegūtu vairāk klientu:

• Lietotnes mobilajiem pirkumiem
• Atgriešanās iespējama, izmantojot viedtālruni
• Bezmaksas uzlīme un ērts e-pasta apstiprinājums pēc atgriešanas
• Klientu atbalsts ar reāliem darbiniekiem
• Pastāvīgi jaunas akcijas un atlaides
• Personalizēti biļeteni
• Klientu apmierinātības zvani (atļauts tikai pēc piekrišanas)

Publicitātes materiāls