SDTIC: Mainoties darba apstākļiem, liela nozīme uzņēmumu panākumos ir darbinieku ar darbu apmierinātības pētījumiem

Pandēmijas laiks ir mainījis ne tikai situāciju darba tirgū, bet nodrošinājis arī to, ka attālinātais darbs no zināmas ekstravagances ir kļuvis par ikdienišķu parādību. Vienlaikus šajā laikā palielinājies arī stress un izaicinājumi – kā nospraust robežas starp darba laiku un privāto dzīvi, kā celt darbinieku produktivitāti, kā risināt problēmas un neatrisinātus jautājumus attālināti, kā arī to, kā zināt, vai darbinieki ir apmierināti ar darbu, darba apstākļiem un kā viņi jūtas hibrīddarba modelī?

Sabiedriskās domas un izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka visu šo jautājumu dēļ šobrīd uzņēmumu vidū īpaši ir aktualizējies jautājums par darbinieku apmierinātību ar darbu.

“Šobrīd darba vide ir mainījusies – daļa darbinieku strādā attālināti, daļa uz vietas birojā, bet citi izmanto tā saucamo hibrīddarba modeli. Arī darba devējiem arvien biežāk nākas pielāgoties apstākļiem un viņiem nevajadzētu aizmirst par to, ka viņu interesēs ir tas, lai darbinieki jūtas labi un ērti. Darba devējam būtu jāņem vērā, ka neinteresēšanās par darbinieku darba apstākļiem mājās vai nepalīdzēšana darbiniekiem ļoti bieži noved pie darbinieku sūdzībām, kas ietekmē to darba kvalitāti un produktivitāti,” uzsver A. Jodis.

Pēc viņa teiktā, uzņēmumiem šobrīd vairāk nekā jebkad agrāk ir svarīgi noskaidrot, kā darbinieki jūtas savā darba vidē.

“Pateicoties darbinieku darba apmierinātības pētījuma rezultātiem, darba devējiem ir iespēja izprast būtiskākās uzņēmuma vidi skarošās problēmas un izplānot jēgpilnas pārmaiņas uzņēmumā,” uzsver A. Jodis.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku ar darbu apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai http://petijumi.lv/

Publicitātes materiāls