Luhse: lidosta «Rīga» var lepoties ar izciliem apkalpošanas rādītājiem

Luhse: lidosta «Rīga» var lepoties ar izciliem apkalpošanas rādītājiem

Starptautiskās lidostas «Rīga» Virszemes apkalpošanas departaments pasažieru un gaisa kuģu apkalpošanas jomā pērn sasniedzis augstāko kvalitātes rādītāju vēsturē.
 

«Lai gan pasažieru skaits nemainīgi pieaug, varam lepoties ar izciliem apkalpošanas rādītājiem,» uzsver lidostas «Rīga» valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse.

2011.gadā lidostas «Rīga»» Virszemes apkalpošanas departaments kvalitatīvi un profesionāli apkalpojot aviokompānijas, sasniedza 99,76% punktualitāti, kā rezultātā pasažieriem tika nodrošināta iespēja bez aizkavēšanās nokļūt plānotajā galamērķī un īstenot savus plānus. Tas aviācijas industrijā ir vērtējams kā izcils rādītājs, norāda lidostā.

Vērtējot starptautiskā mērogā un salīdzinot ar citām Eiropas lidostām, lidosta «Rīga» punktualitātes ziņā ir ierindojama starp Eiropas vadošajām lidostām, raksta Apollo.lv.

«Kvalitatīvo pakalpojumu pamatā ir lidostas Virszemes apkalpošanas departamenta vadītāja Ginta Gariņa un viņa darbinieku profesionalitāte un paveikto darbu izpildes precizitāte,» norāda Luhse.

Lidostā «Rīga» patlaban strādā divi virszemes apkalpošanas operatori.