Lai uzlabotu precizitāti, Īrijas zemo cenu lidsabiedrība „Ryanair” paziņojusi, ka tuvāko sešu nedēļu laikā atcels apmēram 2000 reisu. Dienā tie būs aptuveni 40 līdz 50 reisu jeb mazāk nekā 2% no visiem lidojumiem, tomēr pasažieri izrādījuši neapmierinātību.
Reisu atcelšana esot nepieciešama, jo aviokompānijai rada problēmas lidmašīnu kavēšanās, kas notiek laikapstākļu un gaisa satiksmes dispečeru streiku dēļ, kā arī kavēšanās, par kurām ir atbildīga gaisa satiksmes kontrole.
Tāpat „Ryanair” atzīst, ka tā ir nepārdomāti kārtojusi darbinieku atvaļinājumu plānošanas jautājumus, tādējādi nākamo sešu nedēļu laikā aviokompānijas pilotiem un stjuartiem ir jāpiešķir uzkrātie atvaļinājumi.
Tāpat konkurenci „Ryanair” rada arī Norvēģijas zemo cenu lidsabiedrība „Norwegian Air Shuttle” un tas ir iemesls kāpēc trūkstot pilotu.
Pasažieri par atceltajiem reisiem ir pauduši sašutumi, jo „Ryanair” šo informāciju ir publicējusi tikai līdz trešdienai, tāpēc pasažieriem, kam paredzēts lidot vēlāk nekā trešdien, nav skaidrības, vai viņu reiss notiks. Tāpat iespējams, ka pasažieri aizlidos uz galamērķi, bet, viņiem tur atrodoties, var tikt atcelts reiss, ar kuru viņiem paredzēts lidot atpakaļ.
„Saistībā ar izveidojušos situāciju notiek informācijas apmaiņa starp „Ryanair” un Briseli, kā arī „Ryanair” ir pienākums ievērot visas pasažieru tiesības atbilstoši ES normām,” norādīja Eiropas Savienības transporta komisāre Violeta Bulca.
„Ryanair” informē, ka pasažieri bez maksas var mainīt reisu vai saņemt atpakaļ naudu par biļetēm.
Foto:skeeze/https://pixabay.com/en/users/skeeze-272447//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/