Krīzes laikā viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem ir klientu apmierinātības pētījums

Ikvienam uzņēmumam mūsdienās ir ļoti svarīgs klientu viedoklis, jo tas ļauj uzņēmējiem nepārtraukti uzlabot klientu pieredzi un servisa kvalitāti. Covid-19 krīzes laikā, kad vairums uzņēmumu strādā attālināti un pakalpojumus lielākoties arī iespējams saņemt vien attālināti, īpaši nozīmīgs ir kļuvis klientu apmierinātības pētījums.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC norāda, ka klientu atsauksmes ir ļoti svarīgas, ja uzņēmums vēlas attīstīties un piesaistīt jaunus klientus, tāpēc ikvienai organizācijai ik pa laikam ir nepieciešams veikt klientu apmierinātības pētījumu, lai noskaidrotu uzņēmuma vietu nozarē un izpētītu klientu attieksmi.

Klientu apmierinātības pētījums sniedz iespēju uzzināt,  kādus klientu  servisa standartus ievēro jūsu darbinieki un kas ir tas, ko no klientu servisa sagaida jūsu patiesie klienti. Klientu viedokļa analīze ir noderīga klientu servisa standartu izveidei un to pārbaudei, kā arī, pieņemot lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Publicitātes materiāls