Jaunā TAVA vadītāja prioritāte – reputācija

“Tūrisms ir reputācijas bizness. Reputācija parādās ilgtermiņā, nevis īsā laikā,” īsumā tūrisma nozares galveno misiju vērtē vakar valdībā apstiprinātais Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs.

Uz TAVA viņš vakar nedevās, jo vēl nav pabeidzis iesāktos darbus privātajā darbības jomā, tāpēc A. Slokenbergs, visticamāk, valsts tūrisma mārketingu sāks vadīt augusta otrajā pusē. Līdz tam cer tikties ar industrijas pārstāvjiem, lai pārrunātu aktualitātes un uzzinātu viņu redzējumu.

Lūgts komentēt, kādi ir bijuši viņa ievērojamākie mārketinga projekti, jaunais TAVA direktors min sadarbību ar Swedbank, populārāko Baltijas zīmolu.

Arī valdībā viņš norādīja, ka Latvijai ir būtiski definēt konkurētspējīgus produktus un arī reģionus, ko Latvija var piedāvāt tūrisma tirgū, savukārt tūrisma mārketingā jāorientējas uz jaunajām tehnoloģijām un tendencēm globālajā komunikāciju vidē. A. Slokenbergs TAVA direktora amatā iecelts uz pieciem gadiem, nosakot pārbaudes laiku – seši mēneši.

Jaunais TAVA vadītājs pauda pārliecību, ka Latvija ārvalstu tūristus var piesaistīt ar savu kultūras bagātību un daudzveidību, kā arī nepilnus 500 kilometrus garo jūras piekrasti.

Atbildot uz jautājumu, vai darbā viņu netraucēs pieredzes trūkums tūrisma jomā, A. Slokenbergs sacīja, ka TAVA darbā ir jāiesaista tūrisma nozares speciālisti, kuru piedāvātajiem produktiem paralēli jāpiesaista mārketinga pārstāvji.

“Latvijā vajadzētu izveidot kaut ko interesantu un radošu,” saka TAVA direktors. Uz jautājumu, kas viņam Latvijā kā tūristam ir mīļākā apmeklējuma vieta pašam, jaunais TAVA direktors nevilcinoties atbild, ka tā būtu Kurzemes jūrmala. “Ārpus Latvijas ieteiktu apskatīt to, ko cilvēks vēlas,” saka A. Slokenbergs. Viņu personīgi nesen pārsteigusi Ķīna ar citādu domāšanu, īpatnējo šarmu un vērienu, kāds ir šajā valstī. Arī Austrālijai ir savs īpašs raksturs – interesanti cilvēki. Bet ir arī dažādas eksotiskas vietas tepat netālu, piemēram, Minska.

Jau ziņots, ka iepriekšējais TAVA direktors Uldis Vītoliņš 17. jūnijā ekonomikas ministram Artim Kamparam (JL) iesniedza atlūgumu pēc tam, kad ministrs pieprasīja no TAVA paskaidrojumus par nekvalitatīvi izveidoto SPA reklamēšanas video. Paskaidrojums lūgts par valsts naudas izlietošanas lietderīgumu šajā konkrētajā projektā. Kopumā līdz 19. jūlijam, kad noslēdzās pieteikumu iesniegšanas laiks, uz vakanto aģentūras direktora amatu bija pieteikušies 34 pretendenti.

TAVA direktoram A. Slokenbergam ir 12 gadu pieredze vadošos amatos reklāmas aģentūrās. A. Slokenbergs no 1997. līdz 2002. gadam ir bijis reklāmas aģentūras Media House direktors, bet kopš 2001. gada līdz 2009. gadam – Media House Baltic reģionālais direktors, paralēli viņš no 2003. līdz šim gadam ir pildījis arī valdes locekļa amatu Mediaedge:Baltic. Pašlaik A. Slokenbergs strādā par konsultantu mārketinga jautājumos SIA E-aģents. TAVA vadītājam ir divas augstākās izglītības – Rīgas Ekonomikas augstskolā iegūta uzņēmējdarbības izglītība un Latvijas Lauksaimniecības universitātē – pedagoģijā, kā arī gadu gaitā viņš apmeklējis virkni dažādu kursu.

Avots: www.nra.lv