“Druva Food” plāno strauji kāpināt saldējuma ražošanas apjomu

Pieprasījums pēc kvalitatīva saldējuma palielinās no gada uz gadu, pircējs kļūst izvēlīgāks gan pieejamā sortimenta, gan jaunu garšu un iepakojumu daudzveidībā. Nereti, karstākajos vasaras mēnešos pieprasījums pēc saldējuma pārsniedz piedāvājumu, tāpēc, reaģējot uz patērētāju vēlmēm, AS “Druva Food” realizējis projektu, kura ietvaros uzstādīta jauna, moderna un daudzfunkcionāla saldējuma ražošanas līnija, tādējādi ļaujot palielināt ne tikai saldējuma ražošanas jaudas un kvalitāti, bet arī izstrādāt jaunus produktus, kā, piemēram, Druva Premium plombīra saldējumu ar sarkano vīnogu, mango – meloņu garšu u.c.

Projekta īstenošanai par saldējuma ražošanas līnijas uzstādīšanu, piesaistīts arī Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalsts programmā “Augstas pievienotās vērtības investīcijas”. Palielinoties saldējuma ražošanas apjomiem, uzsākta arī nākamā investīciju projekta realizācija Baltijā lielākās saldējuma vafeļu ražotnes izveidei, kuras mērķis ir nodrošināt pieaugošo pašpatēriņu un nodrošināt pieprasījumu no Baltijas, Krievijas, Polijas un Rietumeiropas tirgus saldējuma ražotājiem. Ražošanas uzsākšana paredzēta 2014. gada otrajā pusē. Tirgū plānots piedāvāt gan tradicionālās vafeļu glāzītes, gan tītos vafeļu konusus, kas Baltijā šobrīd netiek ražoti.

Palielinot ražošanas apjomus, AS “Druva Food” spēs apmierināt arī aizvien pieaugošo pieprasījumu eksporta tirgos Igaunijā, Vācijā un Lietuvā, kā arī “Druva Food” šobrīd ir uzsākusi sadarbību ar Āfrikas valsti Gambiju. Tāpat, uzsākot intensīvāku saldējumu un vafeļu ražošanu, tiks slēgti līgumi ar Izraēlu un Azerbaidžānu.  Šobrīd eksporta tirgos tiek realizēti ap 50% no “Druva Food” saražotās produkcijas.

“Esam gandarīti, ka pircējs novērtē mūsu produktus un sniedz savus ierosinājumus jaunu saldējumu veidu un garšu izveidē, kas, savukārt, mums ļauj realizēt lielākas idejas un tiekties pēc lielākiem mērķiem. Saldējumu ražošanā aizvien tiek izmantotas kvalitatīvas izejvielas – svaigs piens un sviests, kas, apvienojumā ar inovācijām ražošanā, ļauj mums paplašināties ne tikai vietējā tirgū, bet arī palielināt pieprasījumu pēc mūsu saldējuma ārzemēs. Ar šādu izaugsmes tempu, “Druva Food” plāno kļūt par vienu no saldējuma ražošanas līderiem Latvijā,” norāda AS “Druva Food” valdes priekšsēdētājs Aldis Ošenieks.

AS “Druva Food” ir arī noslēgusi stratēģisku vienošanos ar vienu no Igaunijas lielākajiem pārtikas nozares uzņēmumiem “UVIC”, sadarbības rezultātā sekmīgi realizējot saldējuma un vafeļu izplatīšanu tirdzniecības tīklos Skandināvijā, Baltijā, Krievijā, Polijā un Vācijā. Tāpat “Druva Food” ir uzsākusi sarunas un noslēgusi nodomu protokolus par vafeļu piegādi ar vairākiem nozīmīgiem vairumtirgotājiem un saldējuma ražotājiem Lietuvā, Polijā un Igaunijā un Krievijā.

BNA Latvia