“Domina Shopping” rudens aktualitātes – atvērti 20 jauni veikali un atjaunināti zīmola elementi

Tirdzniecības centram “Domina Shopping” šī rudens sezona kļuvusi par atspērienu tālākai izaugsmei. No gada sākuma līdz oktobrim ieskaitot centrā ir atvērti 20 jauni, kā arī pēc jauniem konceptiem pārveidoti un pārvietoti starptautisku un vietējo zīmolu veikali, tirdzniecības un izklaides vietas ar kopējo platību 10 360 m2. Līdztekus, atbilstoši aktuālajam nomnieku sastāvam, atjaunināts zīmola pozicionējums – radīts jauns sauklis, koriģēts paplašinātais nosaukums uz “Domina Shopping & Fun” un mainīta vizuālā valoda.

Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore: “Lai sanāk! Tas ir mūsu jaunais sauklis, kas sevī apvieno visas aktuālās Dominas komponentes – plašas un praktiskas iepirkšanās, kā arī izklaides iespējas Baltijā lielākajā iekštelpu atpūtas centrā “Apollo Skypark”. Tagad esam pilnībā pārliecināti, ka ikvienam mūsu klientam sanāks šeit atrast visu sev nepieciešamo, lai arī kas tas būtu – jauns apģērbs, sadzīvē nepieciešamie pakalpojumi un preces, ēdiens, kino vai enerģiska atpūta”.

11 jaunas iepirkšanās, pakalpojumu un izklaides vietas

Oktobris tirdzniecības centrā “Domina Shopping” kļuvis par šī gada jaunatvērto veikalu kulminācijas mēnesi – nomnieku pulkam pievienojušies tādi savu kategoriju smagsvari kā “Sinsay” (apģērbi un aksesuāri), “Apollo Skypark” lāzertaga arēna, “Hooligaan Bubble Tea & Coffee” (burbuļtējas un kafija) un solāriju studija “Sunlights studio”. Bet no janvāra līdz septembrim par nomniekiem kļuvuši “Burger King” (globālais ātrās ēdināšanas restorāns), “OutletBazaar” (apģērbs), “Varvikas” (mākslas un hobijlietu stends), “Apollo Skypark” (kinoteātris, batutu un citu bērnu izklaižu parks) un tam līdzās pop-up rotaļlietu stends “XS Rotaļlietas”, “Salt” (elektronisko cigarešu stends) un “Forevers” (pārtika). Šo jauno projektu kopējā platība ir 8 500 m2.

Renovēti 9 veikali

Šī gada desmit mēnešu laikā realizēti arī vairāku t/c “Domina Shopping” veikalu konceptu pārveides, relokācijas un paplašināšanās projekti. Jaunā veidolā atvērti četri veikali – “The Body Shop” (kosmētika), “Crocs” (apavi), “XS Rotaļlietas” (bērnu preces) un “Xjeans” (apģērbs). Plašāki kļuvuši trīs veikali – “Danija” un “NS King” (apavi), kā arī “Balticdata” (datortehnika). Savukārt tirdzniecības telpu maiņa īstenota diviem apģērbu veikaliem – “Lee Cooper” un “Mayoral”. Šo projektu kopējā platība 1 860 m2.