Biznesa konferencē “Mārketings un komunikācija 2022” par svarīgākajām tendencēm nozarē

Jau ceturtdien, 21. oktobrī, tiešsaistē norisināsies biznesa konference “Mārketings un komunikācija 2022”, kurā tiks apspriestas jaunākās tendences mārketingā un reklāmā, kā arī runāts par zīmolvedību, mūsdienīgu mārketinga saturu, biežāk pieļautajām kļūdām mārketingā un par to, kā izveidot efektīvu reklāmu.

Konferencē “Mārketings un komunikācija 2022” tiks apspriestas jaunākās mārketinga un komunikācijas aktualitātes, mārketinga un komunikācijas iespējas un problēmas, tiks runāts par to, kā pilnveidot un novērtēt mārketinga darbības, un to, kā uzlabot izpratni par mārketingu kā procesu.

“Mārketings ir viena no nozarēm, kurai jāpielāgojas gan digitālajai attīstībai, gan dažādiem notikumiem pasaulē. Arī reklāma un mārketings iet savā attīstībā uz priekšu, līdz ar to šī konference būs būtisks ieguvums visiem, kuri šajā jomā darbojas un tiem, kuriem vienkārši interesē jaunākās tendences mārketingā un komuniācijā,” uzsver “Biznesa konferences” projektu vadītāja Elīna Ozola.

Biznesa konferencē uzstāsies vairāki referenti, tai skaitā CDecaux Latvija vadītāja Jeļena Brokāne, uzņēmēja un aģentūras JDP Integrated Communications dibinātāja un vadītāja Jolanta Derkevica-Pilskunga, mārketinga komunikācijas eksperts, Alberta Uzņēmumu grupa vadītājs Alberts Jodis, apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un personāla atlases uzņēmuma “DarbaGuru” un radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante Inga Daliba, LU Globālās ekonomikas starpdisciplināro studiju lektore, doktorante Annija Apsīte, brendinga profesionālis ar 15 gadu stāžu Krišjānis Papiņš un “Green Wire Media” vadītājs Rinalds Ažiņš.

“Brīdī, kad esat nonācis vadītāja pozīcijā vai uzņēmies līdera lomu, jūs it kā uzkāpjat uz profesionālās dzīves skatuves un visi skatieni tiek pievērsti jums. Jūs vēro, no jums iedvesmojas un mācās, jums oponē vai jums seko. Interneta vidē viena no šādām “skatuvēm” ir profesionālo kontaktu sociālais tīkls LinkedIn. Apdomājiet, cik uzmanību piesaistoša, kvalitatīva un uzticību rosinoša ir jūsu performance uz šīs “skatuves”! Vai tas, kas jūs esat un kādi ir jūsu talanti, pieredze, sasniegumi, ir nodots kā skaidrs vēstījums pasaulei? Vai Jūsu LinkedIn profils kalpo kā durvju pavērējs biznesa tikšanām vai pat elementāras komunikācijas uzsākšanai? Īsajā meistarklasē iezīmēšu galvenos elementus profesionālam LinkedIn profilam,” norāda konferences referente Inga Daliba.

Plašāka informācija par konferenci: https://www.registreties.lv/marketings-un-komunikacija