Apmācības, kas palīdzēs nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu servisu

Izcils klientu serviss ir tas, uz ko ikviens uzņēmums tiecas un tas, kas uzņēmumam nodrošina veiksmi. Ņemot vērā ekonomisko lejupslīdi un COVID-19 izaicinājumus, kad izcilam klientu servisam tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība, Biznesa Akadēmija šobrīd piedāvā vairākas aktuālas apmācības.

Apmācības ikvienam palīdzēs nodrošināt izcilu klientu servisu, uzzināt, ko darīt, lai klienti justos novērtēti un sadzirdēti, kā attīstīt lojālu klientu bāzi un uzlabot attiecības ar klientiem un kopumā kā nodrošināt uz klientiem orientētu servisu.

Šobrīd ikvienam ir iespēja apmeklēt:

Interaktīvais trīs dienu apmācību kurss: IZCILAS KLIENTU APKALPOŠANAS SKOLA. Cena: pateicoties programmas “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam: APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 99 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: www.registreties.lv/izcilas-klientu-apkalposanas-skola

Komunikācijas prasmju meistarklase: KONFLIKTU RISINĀŠANA. SARUNU VEŠANAS PRASMES. Cena: pateicoties īpašajam “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam: SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 59 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: registreties.lv/prasmes-parliecinat

Klientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs: KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS. Cena: pateicoties programmas “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam: SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 59 + PVN, SEMINĀRS NEKLĀTIENĒ – tikai EUR 39 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: registreties.lv/ka-panemt-vairak

Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu: KLIENTU APKALPOŠANA UN PROBLĒMSITUĀCIJU RISINĀŠANA. Cena: pateicoties programmas “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam: SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 59 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: www.registreties.lv/klientu-apkalposana-un-problemsituacijas

Plašāka informācija par klientu servisa apmācībām >>> https://registreties.lv/klientu-servisa-apmacibas