airBaltic saņem pirmo vietu Ilgtspējīgu zīmolu indeksā Latvijas transporta un ceļojumu nozarē

Latvijas lidsabiedrība airBaltic saņēmusi augstāko vērtējumu starp Latvijas zīmoliem Eiropas Ilgtspējīgu zīmolu indeksā (Sustainable Brand Index) transporta un ceļojumu nozarē. Pētījums veikts laika posmā no 2021. gada decembra līdz 2022. gada februārim, un tajā tika analizēts, kā sabiedrības attieksme pret ilgtspēju ietekmē zīmola veidošanu, komunikāciju un uzņēmējdarbības attīstību.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: “Mums ir liels gods saņemt atzinību kā ilgtspējīgākajam zīmolam transporta un ceļojumu nozarē, kā arī vienam no ilgtspējīgākajiem zīmoliem Latvijā kopumā. Ilgtspēja ir mūsu darbības pamatā – kā mēs īstenojam biznesu, kā mijiedarbojamies ar cilvēkiem, kā rūpējamies par vidi, ieviešot videi labvēlīgu praksi it visur, kur to spējam. Mēs sevi redzam pasaules mērogā kā piemēru tam, ko darām. Mēs domājam zaļāk, mēs lidojam zaļāk.”

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2021. gadā publiskojusi savu ikgadējo ilgtspējas ziņojumu, kurā apkopota informācija par airBaltic un tās meitasuzņēmumu ilgtspējas rādītājiem 2020. gadā.

Ilgtspējīgu zīmolu indekss ir Eiropā lielākais neatkarīgais zīmolu pētījums par ilgtspēju, ko 2011. gadā izveidoja Zviedrijas aģentūra SB Insight. Tas ir neatkarīgs pētījums, kas iekļauj vairāk nekā 1 500 zīmolu, 35 nozares un 70 000 patērētāju aptaujas visa Eiropā (Ziemeļvalstis, Nīderlande un Baltijas valstis).