Valsts kanceleja izsludina atklātu konkursu VID ģenerāldirektora amatam

Valsts kanceleja otrdien, 6. septembrī, izsludina atklātu konkursu Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora amatam. Valsts pārvalde nākamo iestādes vadītāju redz kā mērķtiecīgu profesionāli ar vēlmi, vīziju un spēju pilnveidot VID par modernu un klientorientētu iestādi.

Galvenās prasības pretendentiem: nevainojama reputācija, maģistra grāds, vismaz trīs gadu darba pieredze, vadot vismaz 40 cilvēku lielu komandu, zināšanas par VID darbības jomu un valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem.

Pretendentiem jābūt teicamām stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmēm, tāpat jāpārzina svešvalodas, jābūt sistēmiskai pieejai jautājumu risināšanā, kā arī spējai analizēt sarežģītu, apjomīgu informāciju.

Kopā ar pieteikuma dokumentiem jāiesniedz redzējums par VID prioritātēm un attīstību, tostarp, ņemot vērā Ministru prezidenta Māra Kučinska un sociālo partneru parakstīto vienošanos šī gada augusta sākumā par kopīgi veicamajiem darbiem un sadarbības un sociālā dialoga principiem. Pieteikšanās līdz 2016. gada 7. oktobrim.

Lai nodrošinātu sekmīgu atlases procesu, Valsts kanceleja piesaistījusi arī personālatlases kompāniju, kas veiks darba tirgus izpēti, atlasīs atbilstošus pretendentus, aktīvi uzrunās un motivēs tos piedalīties konkursā. Cenu aptaujas rezultātā Valsts kanceleja izvēlējās SIA “Eiro Personāls” piedāvājumu.

Šī gada jūnija vidū izsludinātais atklātais konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu beidzās bez rezultāta, jo komisija pieņēma lēmumu nevienu no pretendentiem nevirzīt uz atlases trešo kārtu vadības kompetenču izvērtēšanai.

Pretendentu atlase notiks trīs kārtās: Pirmajā kārtā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un atbilstību obligātajām prasībām. Otrā jeb mutiskā daļa būs komisijas un pretendenta saruna par motivāciju, valsts pārvaldes pamatprincipiem un iestādes darbības jomu, kā arī pretendenta vīzijas prezentēšana par iestādes nākotnes prioritātēm un svešvalodu zināšanu pārbaude. Trešajā kārtā neatkarīgi personālvadības speciālisti vērtēs pretendentu vadības kompetences – stratēģisko redzējumu, komandas vadīšanu, pārmaiņu vadību, attiecību veidošanu un uzturēšanu, kā arī orientāciju uz rezultātu.

Foto: VID