Somijas mediju koncerns Alma Media iegādājas CV-Online

Somijas mediju koncerns Alma Media iegādājas CV-Online

Ceturtdien Somijas mediju koncerns «Alma Media» ir parakstījis līgumu par vadošā interneta personāla atlases uzņēmuma Baltijā «CV-Online» iegādi, portālam «Bizness.lv» pavēstīja «CV-Online Latvia» biznesa attīstības vadītājs Aivis Brodiņš.
 

«Alma Media» ir starptautisks mediju koncerns, kurš pārstāvēts Somijā un citās Eiropas valstīs, nodarbinot aptuveni 2800 darbinieku. «Alma Media» akcijas tiek kotētas Helsinku biržā. Mediju koncerna apgrozījums 2010.gadā bija 311,4 mljoni eiro.

«CV-Online» iekļausies «Alma Media Marketplaces» biznesa virzienā, kurā ietilst arī «Monster.fi», kas pārstāv globālo interneta personāla atlases tirgus līderi – «Monster».

Iegādājoties «CV-Online», «Alma Media» turpina realizēt savu stratēģiju, kuras ietvaros koncerns saredz izaugsmi digitālajos medijos un starptautiskajā tirgū.

No Latvijas uzņēmumiem koncernā iekļaujas ziņu aģentūra BNS un nekustamā īpašuma portāls «City24.lv».

««CV-Online» ir lielisks papildinājums mūsu personāla atlases risinājumu portfelim, un tagad mūsu līderpozīcijas Somijā un Čehijā tiek stiprinātas ar līderpozīciju Baltijas valstīs,» saka Raimo Makila, «Alma Media» viceprezidents, «Marketplaces» vadītājs.

«Uzņēmuma pārdošana stratēģiskajam investoram ir likumsakarīgs solis, no kura ieguvēji būs gan «CV-Online», gan arī visi darba tirgus dalībnieki,» komentē Brodiņš. «Turpmāk mums būs lieliska iespēja izmantot labāko starptautisko pieredzi, kas palīdzēs mums pilnveidot savu piedāvājumu gan darba meklētājiem, gan darba devējiem, kā arī stiprināt tirgus līdera pozīcijas.»

«CV-Online» ir vadošais interneta personāla atlases uzņēmums Baltijā, kas 2011.gadu noslēdzis ar vairāk nekā divu miljonu eiro apgrozījumu, kas audzis par vairāk nekā 50% salīdzinājumā ar 2010. gadu.