Latvenergo vadība par izmaiņām un vienu slikto ziņu

Latvenergo vadība par izmaiņām un vienu slikto ziņu

Uzņēmuma «Latvenergo» valdes loceklis Uldis Bariss skaidro, ka nākamgad,
kad Latvijā būs brīvais elektroenerģijas tirgus, mājsaimniecībām
mainīsies tikai viena lieta – būs iespējams izvēlēties arī citus
elektroenerģijas piegādātājus.

Sarunā ar laikrakstu «Dienas Bizness» Bariss norādījis, ka citādi viss paliks pa vecam elektrība būs un rēķinu maksāt vajadzēs.

Runājot par jaunu norēķinu sistēmu par patērēto elektroenerģiju, Bariss atzina, ka tirgus apstākļos pašdeklarācija kā norēķinu veids nevar pastāvēt. «Latvenergo» pārstāvis norāda, ka jau patlaban vairums iedzīvotāju norēķinās ar internetbankas starpniecību, vai izmantojot uzņēmuma portālu, raksta Apollo.lv.

«Mēs pat nevaram atrast nevienu citu nozari, kurā klientam pašam būtu jārēķina maksājamās summas lielums. Tālruņu lietotāji taču neņem katru mēnesi kalkulatoru un nerēķina, cik ir bijušas vietējās, bet cik – tālsarunas,» teic Bariss.

Viņš atzīst, ka jautājums par norēķinu sistēmas maiņu ir radījis pat negaidītu popularitāti. «Tiem, kuriem ir pieejami elektroniskie norēķinu veidi un tie šķiet pietiekami ērti, paliks iespēja darboties portālā principā tieši tāpat, kā viņi to dara patlaban. Viņi elektroniski nodos skaitītāja rādījumus un saņems rēķinu, ko apmaksāt. Vienīgā sliktā ziņa ir tā, ka būs jāmaksā katru mēnesi,» teic Bariss.

Tāpat «Latvenergo» vadība noraida bažas, ka apzinīgajiem maksātājiem varētu būt jāmaksā par citu parādiem.

«Jaunā sistēma varētu nebūt pievilcīga tiem klientiem, kuri kaut kādu iemeslu dēļ nenorēķināsies regulāri, katru mēnesi. Izlīdzinātā maksājuma gadījumā, kas paredzēts tiem, kuri negrib izmantot ne internetbanku, ne portālu, bet vēlas «pa vecam» aiziet līdz Latvijas Pastam, jau būs sarēķināta maksājamā summa, un nevajadzēs to darīt pašam. Šādiem patērētājiem katru mēnesi būs jāmaksā viena un tā pati summa, bet reizi gadā tiks veikts pārrēķins,» «Dienas Biznesam» sacīja Bariss.