Iedzīvotāji izjūt cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm

Iedzīvotāji izjūt cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm

Absolūtais vairākums – 80% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju pēdējo trīs mēnešu laikā izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem, liecina LNT raidījuma «900 sekundes» un pētījumu aģentūras «TNS Latvia» veiktais pētījums.

Pētījums atklāj, ka puse (48%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo trīs mēnešu laikā noteikti ir izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem un 32% – pēdējo trīs mēnešu laikā ir drīzāk izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem, raksta Apollo.lv.

Pēdējo trīs mēnešu laikā cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem nav izjutuši 17% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju.

Trīs procenti aptaujāto atzina, ka viņeim nav konkrēta viedokļa.