![](https://www.ekonomika.lv/wp-content/themes/thebusinessnews-single-pro/scripts/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.ekonomika.lv%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F03%2Flexus_benzins1.jpg&w=530&zc=3?>)
2015. gada februārī, salīdzinot ar janvāri, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums palielinājās par 1,2%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie sezonāli izlīdzinātie dati salīdzināmajās cenās.
Pārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms nemainījās, bet nepārtikas preču apgrozījums pieauga par 1,9%.
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, februārī salīdzinājumā ar janvāri samazinājās par 3,8%. Gadu iepriekš – 2014. gada februārī salīdzinājumā ar janvāri – apgrozījums saruka par 7,2%.
2015. gada februārī, salīdzinot ar 2014. gada februāri, pēc kalendāri izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās kopējais mazumtirdzniecības apgrozījums palielinājās par 9,3%. Pārtikas preču grupā tas pieauga par 6,2%. Nepārtikas preču tirdzniecības apjoms palielinājās par 11,3%, tai skaitā autodegvielas mazumtirdzniecības apgrozījums – par 24,7%.
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, ir pieaudzis par 5,2%.