ELVI apturēs zīmola izmantošanu trīs franšīzes partneru veikalos

Nacionālais pārtikas mazumtirdzniecības tīkls “ELVI” ir vienojies par sadarbības pārtraukšanu ar trīs uzņēmumiem, kas izmantoja ELVI franšīzi un zīmola priekšrocības, tuvāko mēnešu laikā pārtraucot zīmola izmantošanu vairākās tirdzniecības vietās dažādos Latvijas reģionos.

“ELVI” ir stabils, klientu iemīļots zīmols, kas jau 23 gadu apvieno vairākus desmitus mazo un vidējo tirdzniecības uzņēmumu visā Latvijā. Pēdējo gadu laikā veikalu tīklā ir veicis būtiskas investīcijas gan veikalu vides sakārtošana, gan IT sistēmās, gan sortimenta veidošanā, ir attīstīts ELVI Latvija loģistikas centrs ar regulārām preču piegādēm visos Latvijas reģionos, radot gan uzņēmējiem, gan pircējiem patīkamu tirdzniecības vidi,” stāsta Laila Vārtukapteine, SIA ELVI Latvija komercdirektore.

Viņa norāda: “ELVI ir franšīzes zīmols, kas vēlas uzņēmējiem garantēt ilgtermiņa risinājumus biznesa veiksmīgai attīstībai, bet saviem klientiem visā tīklā nodrošināt vienotu iepirkšanās pieredzi, izdevīgus cenu piedāvājumus un plašu sortimentu, kurā daudz pārstāvēti gan dažādi pašmāju produkti, gan kvalitatīvas, ELVI tīklam īpaši importētas preces. Mūsu klienti atpazīst kvalitatīvos ELVI privātās preču zīmes produktus, kulināriju, ekspertu izvēlētos dzērienus, ko paši meklējam dažādās pasaules valstīs un ievedam Latvijā īpaši mūsu klientiem. Franšīzes modelis paredz, ka uzņēmumiem ir jāiesaistās vienotās mārketinga aktivitātēs, jāinvestē sava uzņēmuma attīstībā, jāstrādā pēc līdzīgiem principiem – zīmols ir kā solījums cilvēkiem, kas visos veikalos sagaida līdzīgu attieksmi un vērtības. Lai pircējiem nodrošinātu šī solījuma izpildīšanu, esam vienojušies par sadarbības pārtraukšanu ar dažiem uzņēmumiem, kam ir cita darbības vīzija.”

L.Vārtukapteine turpina: “Šo trīs franšīzes partneru tirdzniecības vietu kopējais apgrozījums sastāda nelielu daļu no ELVI tīkla kopējās finanšu plūsmas, tāpēc šī vienošanās nekādā veidā neietekmēs ELVI nākotnes plānus – jau februārī atvērsim jauna koncepta tirdzniecības kvartālu Mārupē, pavasarī atvērsim jaunu veikalu Kadagā, turpinās vēl vairāku objektu būvniecība dažādos reģionos un notiek sarunas arī par jaunu franšīzes partneru piesaisti,” piebilstot: “mēs sakām paldies uzņēmumiem, ar ko pārtraucam sadarbību, par kopā sasniegto un ticam, ka esam daudz mācījušies un ieguvuši viens no otra.”

Zīmola darbības pārtraukšana tirdzniecības vietās tiks noslēgta martā.