57 % patērētāju uzskata, ka digitālie ekrāni palīdz veicināt pārdošanu

57 % Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka veikalos un kafejnīcās izvietotie digitālie ekrāni palīdz vecināt pārdošanu, liecina “Samsung Electronics Baltics” veiktā aptauja. Tāpat 41 % iedzīvotāju atzīst, ka iepērkoties pievērš uzmanību ekrānos izvietotajai informācijai. Uzņēmumi arvien vairāk apzinās digitālo risinājumu priekšrocības un pakāpeniski sper soli digitalizācijas virzienā. Šobrīd Latvijā lielākais digitālo displeju izvietojums atrodas iepirkšanās centrā “Akropole Rīga”, kas skaidrojams ar to, ka tas ir salīdzinoši jauns un moderns iepirkšanās centrs. Nākotnē arvien biežāk redzēsim ne tikai lielāku digitālo displeju īpatsvaru tirdzniecības vietās, bet arī pilsētvidē.

Pārsteigt mērķauditoriju un nodot informāciju tradicionāli, izmantojot drukātos reklāmas plakātus un izdales materiālus, šobrīd ir kļuvis ļoti izaicinoši. Ierastās metodes informācijas gūzmā nobāl un arī patērētāji atzīst, ka priekšroku dod digitālajiem risinājumiem. 59 % iedzīvotāju vēlētos, lai atlaides un speciālie piedāvājumi tirdzniecības vietās tiktu atspoguļoti uz digitālajiem ekrāniem nevis, izmantojot ierastos risinājumus drukātā veidā. Savukārt, vēl vairāk iedzīvotāju – 84 % – uzskata, ka digitālie risinājumi ir lielisks veids ar kuru palīdzību atgādināt par atlaidēm un speciālajiem piedāvājumiem.

Maina un uzlabo iepirkšanās pieredzi

Pēc pēdējo gadu straujās e-komercijas izaugsmes, patērētāji atkal ir atgriezušies pie iepirkšanās veikalos. Prasības ir augušas un, līdz ar digitalizācijas straujo attīstību, patērētāji vēlas nevainojamu pieredzi. Mazumtirgotājiem nākas pielāgoties to vēlmēm un, ja tiek izmantots kanālam piemērots tehnoloģiskais atbalsts, arī pircēji klātienē var baudīt tādu pašu servisa ātrumu, drošības, ērtuma un kontroles līmeni, kādu viņi pieieraduši saņemt, iepērkoties tiešsaistē. “Digitālie displeji ir viens no labākajiem un ātrākajiem veidiem, kā mazumtirgotāji var nodot auditorijai savu vēstījumu. Ar to palīdzību var izplatīt dinamisku, standartizētu un arī iesaistošu saturu reāllaikā, pielāgojot to konkrētiem mērķiem un attiecīgā brīža vajadzībām. Nav vairs jāpaļaujas un jāgaida uz trešajām pusēm, no kurām atkarīga arī reklāmas materiālu druka vai izvietošana. Šo visu iespējams automatizēt, izmantojot digitalizācijas priekšrocības,” stāsta Samsung profesionālo displeju lielo klientu vadītājs Raivis Kalniņš.

Piesaista potenciālos klientus

Vairāk nekā jebkad agrāk ir svarīgi, lai zīmols piesaistītu klientu uzmanību un izceltos no citiem. Digitālie displeji ir piemērots risinājums tirdzniecības vietām, ar kuru palīdzību var gan nodot vēstījumu auditorijai, gan piesaistīt potenciālos pircējus. “Samsung Electronics” ražotos digitālos displejus ir iespējams atlasīt katra klienta pielietojuma vajadzībai – izmantošanai iekštelpās vai ārā. Pateicoties tehnoloģijām un inovatīvajiem risinājumiem, tie nodrošinās satura redzamību arī tad, ja būs izvietoti tiešos saules staros. Digitālo displeju risinājumi komersantiem sniedz ērtu veidu kā uzlabot pircēju pieredzi apmeklējot veikalus. “Arī patērētāji uzskata, ka digitālie ekrāni uzlabo atmosfēru veikalos un tirdzniecības vietās (58 %), kā arī palīdz veicināt zīmola atpazīstamību (73 %). Tas ir vēl viens signāls komersantiem, lai mainītu ierasto praksi un pārorientētos uz digitālo risinājumu izmantošanu tirdzniecībā,” uzsver R. Kalniņš.

Ērts risinājums, kas nodrošina informācijas nodošanu reāllaikā

Vizuāli digitālie displeji līdzinās standarta televizoriem, ko ierasti izmantojam mājās, bet būtiska atšķirība ir tajos iestrādātajām tehnoloģijām atbilstoši pielietojumam – tie var nodrošināt darbību 24/7, salīdzinot ar ierastajiem televizoriem mājās, kas nodrošina 6-8h darba ciklu. Digitālo ekrānu galvenā priekšrocība – informācija tiek nodota un saņemta reāllaikā. Turklāt saturu ir ļoti viegli un centralizēti pārvaldīt. Displejiem, ko izmantojam profesionāliem nolūkiem, var uzstādīt darbības ciklu, norādot automātisku ieslēgšanās un izslēgšanās laiku, kā arī kalendāro grafiku satura atskaņošanai. Šādu iespēju, piemēram, nodrošina “Samsung” izstrādātais “MagicINFO™” risinājums, ar kuru iespējams attālināti un centralizēti pārvaldīt simtiem displeju. Pārvaldība attiecas gan uz pašu iekārtu – displeju, gan uz tajā attēlojamo un atskaņojamo saturu.