Būtiski samazinās piena produktu cenas

Saistībā ar Krievijas noteikto piena produktu eksporta embargo vadošais piena pārstrādes uzņēmums «Food Union» līdz pat 30% samazinās cenas visai piena produkcijai Latvijā ar mērķi palielināt piena produkcijas noietu un atbalstīt Latvijas zemniekus, portālu «Apollo» informēja «Food Union» sabiedrisko attiecību pārstāve Linda Ļisicina.

Jaunās piena produktu cenas stāsies spēkā jau no nākošās nedēļas.

«Mēs aicinām iedzīvotājus izvēlēties vietējos piena produktus, kas ražoti no Latvijas piena. Šobrīd izvēle par labu vietējiem produktiem ir būtiska mums visiem – ne tikai mums kā lielākajam piena pārstrādes uzņēmumam Latvijā, bet arī vietējām zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem. Jau vairākkārtīgi ziņās ir izskanējusi informācija, ka Lietuvas piena iepircēji ir lauzuši līgumus par piena piegādēm no Latvijas. Tā rezultātā Latvijas zemnieki ir saskārušies ar Latvijā ražotā piena realizācijas grūtībām. «Food Union» izprot šīs problēmas aktualitāti un ir izveidojis stratēģiju, lai palielinātu iepirktā piena daudzumu no Latvijas zemniekiem,» uzsver AS «Rīgas piena kombināts» valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Cenas tiks samazinātas «Food Union» ražotajiem piena produktu zīmoliem «Valmiera Piens», «Rasa», «Lakto», «Limbažu piens» un «Rasēns» un attieksies uz pienu, kefīru, krējumu, sviestu, biezpienu, jogurtiem, «Lakto» raudzētajiem produktiem, ka arī svaigajam sieram un citiem produktiem robežās no 15% līdz 30% atkarībā no produktu veida.

«Food Union» aicina mazumtirdzniecības ķēdes pārskatīt un palielināt kopējo vietējās produkcijas klāstu veikalos un attiecīgi arī nodrošināt samazinātas cenas produktiem veikalu plauktos, lai patērētajam būtu ērtāk, vieglāk un pieejamāk savu izvēli izdarīt par labu kvalitatīvai Latvijas precei.

«Šis ir grūts brīdis Latvijas piena nozarei un iesaistītajām pusēm – zemniekiem, pārstrādātājiem un mazumtirgotājiem. Mēs aicinām solidarizēties un kopīgiem spēkiem veicināt Latvijas piena produktu patēriņa pieaugumu,» papildina Staņēvičs.

«Šobrīd mēs aktīvi meklējam jaunus eksporta tirgus un piemērojam mūsu darbību jaunajai tirdzniecības situācijai. «Food Union» plašais kvalitatīvu un patērētāju iecienītu produktu klāsts ir pamats mūsu pārliecībai, ka uzņēmums veiksmīgi tiks galā ar šo nopietno tirgus izaicinājumu,» saka Staņēvičs.