Pašmāju zīmols “Dorotheus” pievienojas konceptveikalam “M50”

Gluži kā īstenā modes pasākumā ar nemitīgu pārģērbšanos un azarta mirdzošām acīm tika atzīmēta latviešu zīmola “Dorotheus” pievienošanās konceptveikalam “M50”. Šajos svētkos dizainere Dace Bērziņa pirmo reizi plašākai publikai ļāva sataustīt maģijas piepildītos tērpus.

Dizainere demonstrēja 8 tērpus – adītās jakas un mēteļus –, no kuriem visi ir pieejami “M50” veikalā. Pasākuma viesi varēja paši uzmērīt un ar savām rokām sataustīt to, ko nozīmē zīmols “Dorotheus”. Saprast apģērbu būtību un uzklausīt dizaineres ieteikumus par to, kurš tērps labāk piestāv.

“Zīmols “Dorotheus” ir daļiņa no manis pašas. Tie ir ar mīlestību radīti tērpi, kas ir kā uzburts unikāls mākslas darbs. Garās adītās jakas un mēteļi nav tikai apģērbi, tā ir mūsu katra unikālā vizītkarte un stāsts par mums katru kā īpašu personību. Esmu patiesi priecīga, ka šobrīd manus tērpus ir iespējams iegādāties “M50” konceptveikalā, un varbūt tieši kāds no tiem kalpos kā īstā Ziemassvētku dāvana sev pašai,” norāda Dace Bērziņa, zīmola “Dorotheus” dizainere.

“Konceptveikals “M50” ir mājas daudziem latviešu dizaineriem. Tieši gada sirsnīgāko svētku laikā, “Dorotheus” pievienošanās mūsu klubiņam ir ķirsītis kūkā vai sarkanā bumba eglītē. Tiklīdz veikala apmeklētājas sajūt “Dorotheus” dzijas pavedienus un uzvelk mugurā īsto tērpu, iemirdzas acis. Tie tiešām papildina katra valkātāja tēlu, mūsu veikala plauktus un pircēji to ir atzinīgi novērtējuši,” akcentē Elīna Berklava, veikala “M50” īpašniece un vadītāja.