“Maxima” vēl izjūt boikotu, taču tā apmērs samazinās

Pirms Zolitūdes traģēdijas veikalu tīkls “Maxima” bija viens no visiecienītākajiem zīmoliem Latvijā. Reklāmas aģentūras DDB veidotajā Latvijas 50 visvairāk mīlēto zīmolu sarakstā 2012.gadā “Maxima” ieņēma augsto septīto vietu. Kāda tā varētu būt pērn, speciālisti neņemas spriest. Viens gan ir skaidrs – Zolitūdes traģēdija, kas īpaši spilgti iezīmēja veikalu tīkla attieksmi pret klientiem un darbiniekiem, būs atstājusi nopietnas un paliekošas sekas. Spilgtākās no tām – novembrī sāktais veikalu tīkla boikots. Lai gan tā apmēri iet mazumā, uzņēmuma pārdošanas rādītāji joprojām ir mazāki kā pirms gada.