Kompānija “Google” iegādājas mūzikas pārvaldīšanas vietni “Songza”

Interneta tehnoloģiju kompānija “Google” ir iegādājusies mūzikas straumēšanas vietni “Songza”, lai iekļautu to savā mūzikas straumēšanas pakalpojumu sarakstā.

Kompānija “Google”, kurai jau pieder video vietne “YouTube” vēlas pavērt plašākas iespējas mūzikas mīļotājiem, izveidojot pakalpojumu, kas būs video vietnes “YouTube”platfomā, bet funkcionēs līdzīgi kā “Spotify”. Tādēļ “Google” pašlaik ir izdarījuši noderīgu un stratēģisku soli, iegādājoties “Songza”.

Lai arī daudzās jomās  interneta kompānijas gigants “Google” ir parāks, tieši mūzikas jomā kompānija krietni atpaliek no saviem līdzgaitniekiem “Apple”vai “Spotify”.

Iegādātais uzņēmums gan nav tik populārs kā “Spotify” ar saviem 40 miljonu lietotājiem, taču “Google” ir nepieciešamas tieši “Songza” tehnoloģijas mūzikas pārvaldīšanā, nevis klientu bāze.

“Google” vēlas popularitātes ziņā panākt pārējās vadošās mūzikas straumēšanas kompānijas, īpaši pēc “Apple” soļa, kad uzņēmums iegādājs “Beats Music”, kas ir profesionāla mūzikas pārvaldīšanas vietne.